• U Sgiò Merre di Bastia, Pierre Savelli, ghjè venutu cù l'Aghjunta à l'Educazione a Signora Ivana Polisini

    Simu stati fieri è felici d'accoglià u Sgiò Merre di Bastia cù Ivana Polisini, Anne Avenoso è Bernardu Cesari indè a nostra scola.

    I zitelli so stati bravi è avianu priparatu certe dumande à u Merre ch'a rispostu cù pacienza è gentilezza !

    U ringraziemu per sta visita piena di spartera.

    Dumande à U Sgiò Merre di i Zitelli di a Scola Bislingua di CARDU. (1/12/2016)


    Bastianu Marchi : « Quale hè u vostru mestiere ? »

    Ferrandi Ella : « Vulite vene à vive in Cardu O Sgiò Merre ? »

    Benedetta Mura : « Quanti figlioli avite ? »

    Ghjuvanna Piaggi : « Cumè si chjamanu ? »

    Camille Monti : « Certi dicenu chi voì, un’andate chè indè in i richi, ghjè vera ? »

    Baptiste Desayes : «Petru, tu aimais aller à l’école ? Moi j'adore...
                                        Mais par contre est-ce que tu aimais faire les devoirs à la maison ? »

    Zara Latrach : « Comment vous trouvez notre école ? »

    Angelina Pieragnoli : « Moi j’étais à l’école de Furiani, année dernière...
                                  Et on avait plein de jeux dans la cour : toboggans, tourniquets, maisonettes, …
                           j’aime mieux mon école de Cardu, mais pourquoi il n’y a pas de jeux dans notre cour ? »

    Emilianu Tavera : « Eiù mi nè futtu di i ghjiochi... l’an dernier j’étais à Gaudin,
                                                                    je préfère vivre au village. »

    Pierre Antoine Bonelli-Tannous : «Moi j’étais à Toulouse l’an dernier, et je préfère ici…. »

     

    Jean Thomas Pietri :"Moi je veux être Maire de Bastia ... comment il faut faire ?"

     

    Nathan Zammataro : " Et ça vous plait ce rôle de Maire ?"

     

    Anthony Guaïtella : " Qu'est ce que vous n'aimez pas dans votre métier de Maire ?"

     

     

     

     

     

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires

    Vous devez être connecté pour commenter